Twee nieuwe hoofdsponsors voor Survivalrun Loil

LOIL – De Survivalrun in Loil heeft twee nieuwe hoofdsponsors. Met Kemperman Verzekeringen en Mom-Joosten Makelaars is overeenstemming bereikt over een langdurige samenwerking.

LOGO Survivalrun JPEGDe twee lokale bedrijven met een regionale uitstraling werken al langer samen aan diverse mooie woonprojecten in de regio. Die samenwerking willen ze verder vorm geven door zich samen aan de Survivalrun Loil te binden.

De kernwoorden ‘laagdrempelig, voor iedereen toegankelijk, voor het hele gezin, voor de hele regio en iedereen een fijne dag bezorgen, waarbij meedoen belangrijker is dan winnen’ zijn woorden die de survivalrun zo bijzonder maken. Het zijn echter ook woorden die passen bij de uitstraling en doelstelling van beide bedrijven.

Het bestuur van de survivalrun bedankt de bedrijven in het gestelde vertrouwen en is ervan overtuigd dat de samenwerking voor alle partijen in de toekomst de nodige mooie momenten oplevert. Verdere informatie over deze bedrijven en de samenwerking met de Survivalrun Loil wordt gepubliceerd in de survivalkrant, die eind mei in Loil en omgeving op de deurmat valt.Facebooktwittergoogle_plus

Natasja Scheerder
Over de schrijver
Natasja Scheerder was twaalf jaar werkzaam als journalist voor diverse huis-aan-huis kranten van Wegener. Sinds juni 2012 heeft ze haar eigen tekstbureau Tekst by Tas. De lokale journalistiek bleef echter trekken. In januari 2014 lanceerde ze daarom haar eigen online krant Stem van Montferland.